Megérkezett a Dubai ínycsiklandó csokis túrórudija!


Tavaly karácsonykor a dubai csokoládé verseny igazi rivalizálást indított el Magyarországon, ahol a bejgli került a középpontba. Az Aldi, a Lidl és az Auchan egymásra licitálva kínálták a különleges édességet, amely hamarosan üdítőital és fagylalt változatban is elérhetővé vált. A karácsonyi hangulatot így még édesebbé varázsolták a boltok, miközben a vásárlók izgatottan válogattak az új ízek között.

Szerdától a Lidl boltjaiban debütál a dubai csokis túrórudi, amely új szintre emeli a népszerű édességet! A Mindmegette cikke szerint a túrórudi már régóta a magyar gasztronómia ikonjává vált, de most egy exkluzív, prémium változattal bővül a kínálat. Készülj fel arra, hogy felfedezheted ezt a különleges ízélményt a Lidl hűtőpultjában!

Az új túrórudi különleges ízélményt kínál: pisztáciás és kadajif tésztával gazdagították, majd ínycsiklandó étcsokoládé burkot kapott.

A cikk alapján a csomagolás igazán különleges: a zöld és arany színkombinációja figyelemfelkeltő módon emeli ki a terméket a piacon, így az azonnal rabul ejti a tekintetet.

A Lidl ezzel az újdonsággal nem csupán a megszokott vásárlóit kívánja megszólítani, hanem azokat is, akik vágynak a különleges ízekre és az izgalmas újdonságokra, valamint a TikTok-on megosztható édességekre. Az új édesség 40 grammos kiszerelésben érhető el, és ára 219 forint lesz.

Korábban a Világgazdaság is beszámolt arról, hogy...

A "Can't Get Knafeh of It" nevű desszert szédítő sebességgel hódította meg a közönséget, különösen a TikTok által generált trendek révén. A hazai cukrászdák is felfedezték ezt az édes csodát, hiszen az ínycsiklandó ízek és a fiatal influenszerek által felfedezett népszerűsége miatt szinte azonnal keresetté vált.

Related posts