Júliusban a TV2 továbbra is a nézettségi ranglista élén tanyázik, miközben a Szerencsekerék és a Legyen ön is milliomos! műsorai kiemelkedő népszerűségnek örvendenek.


A TV2 csatorna és a TV2 Csoport továbbra is vezető szerepet tölt be a piacon, hiszen júliusban mind a teljes napon, mind a főműsoridőben a 18-59 évesek, valamint a teljes lakosság körében is kiemelkedő nézettségi adatokat produkáltak – áll a csatorna hivatalos közleményében. A sikerhez jelentős mértékben hozzájárultak a saját gyártású műsorok, mint a Szerencsekerék és a Legyen Ön is milliomos!, amelyek népszerűsége tovább növelte a csoport elismertségét. Emellett a TV2 kábelportfóliója is figyelemre méltó eredményeket ért el, hiszen a Mozi+ ismételten a legnézettebb kábelcsatornává avanzsált júliusban.

Sikerrel kezdte a második félévet a TV2 és a TV2 Csoport, hiszen teljes napon és főműsoridőben is a TV2 volt a nézők első számú választása az év hetedik hónapjában, míg portfólió szinten szintén a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59, A4+) - derül ki a TV2 közleményéből.

A sikeres félévkezdés révén a TV2 egész évben, mind napi, mind főműsoridős slotokban biztosan megőrizte vezető helyét a piacon, mind a csatorna, mind a csoport szintjén, sőt, mindkét kiemelt korcsoportban is. A július havi csatorna- és csoporteredmények egyértelműen egy stabil és magabiztos előnyről tanúskodnak.

A csatorna hangsúlyozta, hogy a saját gyártású műsorok kiemelkedő teljesítménye jelentősen hozzájárult a TV2 piacvezető helyzetének megőrzéséhez július során.

A közlemény alapján júliusban továbbra is töretlen népszerűségnek örvendtek a csatorna infotainment műsorai. A Mokka és Mokkacino továbbra is az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai, amelyek júliusban és az éves átlagban is jelentős fölénnyel teljesítettek a fő rivális csatorna hasonló időpontjában sugárzott programjaival szemben, mindkét fontos korcsoportban. Ezen kívül a főműsoridős Tények, a Tények Plusz, valamint a vasárnap esti Napló is kiemelkedő eredményekkel zárták a hónapot, és mindhárom műsor a legnézettebb lett idősávjában júliusban, mindkét kiemelt korcsoportban.

Hétköznap esténként újraéledt az ország egyik legkedveltebb vetélkedője, a Szerencsekerék, amely júliusban a legnézettebb műsor volt a kiemelt korcsoportokban. A vasárnap esték pedig különleges eseménnyel gazdagodtak, hiszen július 13-án visszatért a Legyen Ön is milliomos! Palik László vezetésével, amely szintén óriási népszerűségnek örvend. A kvízműsor minden egyes epizódjával magabiztosan diadalmaskodott az idősávjában a konkurens RTL-lel szemben, mindkét kiemelt célcsoportban.

- közölte a csatorna, hangsúlyozva, hogy a csatornacsaládok versenyében a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt júliusban, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.

A TV2 Csoport piaci vezető szerepének fenntartásában ismét kiemelkedő fontosságú volt a Kábelportfólió, hiszen a júliusi csatornatoplistán a teljes napra vonatkozóan a legjobb négy csatorna közül hármat - a TV2-t, a Mozi+-t és a SuperTV2-t - a TV2 Csoport képviselt a fő kereskedelmi korcsoportban. Különösen figyelemre méltó, hogy a Kábelportfólió csatornái közül a Mozi+ megőrizte vezető helyét, és júliusban is a legnézettebb kábelcsatorna címét tudhatta magáénak a fő kereskedelmi korcsoportban, mind a teljes napon, mind pedig a főműsoridőben.

A TV2 legfrissebb közleménye szerint júliusban a SuperTV2 a teljes tévés piacon belül a negyedik legnézettebb csatorna lett a teljes napon, különösen a fő kereskedelmi korcsoportban. Ezen kívül a csatorna 2025-ben eddigi legmagasabb havi átlag közönségarányát érte el, függetlenül attól, hogy a fő kereskedelmi korcsoportot vagy a teljes lakosságot vizsgáljuk.

Related posts