Az HBO név visszatér a Max brandhez | 24.hu


Egy fordulatot követően, nyártól kezdve a streaming platform újra az HBO Max néven fog működni.

Alig két évvel a különös döntés után, hogy az HBO Max nevéből elhagyták az HBO-t, a streaming platformot felveszi eggyel korábbi nevét, így ismét HBO Maxnak hívják majd - jelentette be a Warner Bros. Discovery (WBD) szerdán New Yorkban. A világszerte jól bejáratott HBO név elhagyása eleve komoly értetlenséget váltott ki 2023-ban, és a friss fejlemények alapján úgy tűnik, nem is bizonyult kifizetődő ötletnek. A brand minimalista megújítását akkor azzal indokolták, hogy a Discovery+-al egyesített Max egy hasonló streaming-hipermarket legyen, mint amilyen a Netflix, ahol ugyanúgy vannak prémium tévésorozatok, díjazott dokumentumfilmek vagy ismeretterjesztő programok, mint trash realityk (ennek hátterét ebben a cikkünkben bontottuk ki).

Jelenleg azonban éppen az ellenkezőjét hangsúlyozzák: a legfrissebb közlemény alapján ma már egyetlen fogyasztó sem arra vágyik, hogy több tartalom érkezzen, sokkal inkább arra, hogy a meglévő tartalmak minősége javuljon.

Míg más szolgáltatók a mennyiségre helyezik a hangsúlyt, a WBD a minőség és a különleges történetek világában tűnik ki. Több mint öt évtizede a HBO az egyedüli olyan márka, amely folyamatosan és következetesen a legmagasabb szintű élményt nyújtja a nézőinek.

Az HBO név visszavezetése a HBO Max szolgáltatásba tovább fokozza a platform vonzerejét, és még inkább hangsúlyozza azt az egyediséget, amelyre az előfizetők számíthatnak. Ezzel nemcsak a márka erőssége nő, hanem egy olyan élményt is kínál, amely kiemeli a prémium tartalmak nyújtotta különlegességet.

Ezt a nézőpontot különösen hangsúlyozta a Warner Bros. Discovery vezetője, David Zaslav, aki korábban a mennyiségi tényezőkre helyezte a hangsúlyt.

Globális streaming platformunk robusztus fejlődése a kínált tartalmaink kiemelkedő színvonalára alapozva valósul meg. Ma ismét életre hívjuk a HBO-t – azt a márkát, amely a médiavilágban a legmagasabb minőséget szimbolizálja. Célunk, hogy az elkövetkező években ezzel a lépéssel még inkább felgyorsítsuk növekedésünket.

A közlemény végén található Jóbarátok-mém azt sugallja, hogy a vállalat munkatársai is érzékelik a hátraarcban rejlő iróniát. Ezt a hatást tovább fokozza, hogy a döntést megindokoló szöveget Ross híres "Szakításban voltunk!" mondata zárja, amely nemcsak humoros, hanem a helyzet abszurditását is hangsúlyozza.

Related posts