Hogyan váltak a Labubu babák 2025 legkeresettebb trendjeivé? - Íme, miért kaphatók el ennyire az emberek ezekért a bájos kis figurákért! | szmo.hu


Ha idén belepörgettél a TikTokba, betévedtél egy menőbb játékboltba, vagy próbáltál venni valamit egy vásárlós oldalon (sok sikert), akkor már találkoztál vele: a Labubu babával.

Kócos, kiszámíthatatlan, és rémesen vigyorog, mintha egy Hitchcock-film legsötétebb sarkából lépett volna elő. De vajon miért vált ez a furcsa kis műanyaglény 2025 legnagyobb kultikus szenzációjává? Mit árul el rólunk ez a jelenség a posztirónia korában, amikor már nehezen tudjuk megkülönböztetni a komolyságot a tréfától? A válasz talán ott rejlik, hogy a bizarr és a groteszk iránti vonzalom éppen azt a vágyunkat tükrözi, hogy megtaláljuk a humort a kaotikus világban, amely körülvesz minket. Az ilyen karakterek nem csupán szórakoztatnak, hanem lehetőséget adnak arra is, hogy ironikus távolságot vegyünk fel a mindennapi élet abszurditásával szemben.

A történet egy hongkongi művésznél, Kasing Lungnál kezdődik, aki még a 2010-es években alkotta meg Labubut a Monster Little univerzum részeként. A figurák gyártásáért a kínai POP MART felel - egy olyan cég, amely lényegében azt csinálja a gyűjthető játékokkal, amit a Supreme a streetwearrel. Labubu pedig eredetileg egy erdei, kicsit hátborzongató koboldként indult, aki mára meghódította az egész bolygót.

Zárt szemmel rajzolsz, majd a szívekből előtör a boldogság vagy a szomorúság könnye.

A Labubu babák varázslatos világa tele van meglepetésekkel, hiszen minden széria rejtélyes dobozban érkezik. Ez azt jelenti, hogy senki sem tudhatja, melyik bájos figura lapul a csomagban. Ez a titokzatosság pedig elég csábító ahhoz, hogy az emberek akár 6000-20.000 forintot is hajlandóak legyenek költeni egy aprócska játékra - újra és újra, izgalommal teli várakozással.

A POP MART mesterien elkapta a hype drop titkát: limitált kiadások, helyi együttműködések, amelyek szinte azonnal eltűnnek – utána jöhet a nyomozás, a csereberélés, a könyörgés Discordon és Redditen, vagy a merülés a másodlagos piac sötét mélységeibe.

Képzeld el: TikTok őrület, ahol felnőttek zokogva osztják meg történeteiket, miközben gyűjthető koboldokkal játszanak! Ez a furcsa kombináció világszerte elárasztja a közösségi médiát, és mindenki a legújabb koboldot keresi, hogy részese lehessen ennek a különös jelenségnek. Az érzelmek és a gyűjtögetés találkozása igazán különleges és szórakoztató élményt teremt, amely mindenkit rabul ejt!

Bár Labubu Ázsiában már hosszú évek óta népszerű, 2025 volt az az év, amikor a nyugati világ is felfedezte magának. Ennek a hirtelen népszerűségnek pedig a TikTok adta a lökést, ahogy az lenni szokott.

Az egyik felhasználó egy Labubu-gyűrűs eljegyzésvideóval robbant be a köztudatba, amely olyan népszerűvé vált, hogy még a reggeli tévéműsorokban is bemutatták!

Labubu egy különleges figura, amely egyszerre idézi meg a Beanie Babies, a Funko Popok és a Moncsicsik őrületét – de mindezt egy szokatlan, bolyhos külsővel. E kis karakter arca egyszerre sugároz gonoszságot, bájt és egy cseppnyi zűrzavart, mintha éppen egy varázslatos világ határvonalán egyensúlyozna. Az a benyomásunk támad, hogy Labubu egyszerre hódít és riogat, miközben szívet melengető bájával mindenkit magával ragad.

Nem hibátlan. Nem mentes a foltoktól. Nem csillogó és sima. Inkább különös, színes, nosztalgiával teli és kézzelfoghatóan őrült. Olyan, mint mi.

A birtoklás egy gyermeki boldogság, de felnőttként adrenalinlöketet ad. Ez egy csendes lázadás a végtelen képernyők, NFT-k és túlhúzott Instagram-világ ellen. Emlékeztet arra, hogy a kézzelfogható dolgok még mindig képesek igazán felhőtlen örömöt nyújtani.

Most elérkeztünk a Labubu filmes univerzumba!

A Labubu-láz továbbra is felfelé ível! A POP MART nemcsak helyi szinten, hanem globálisan is terjeszkedik, és pletykák szerint már neves divatházakkal is tárgyalnak egyedi együttműködésekről. Az izgalom csak fokozódik!

Igen, úgy tűnik, hogy egy izgalmas animációs sorozat van készülőben, amely vagy végleg megerősíti Labubu pozícióját a popkultúrában, vagy éppen ellenkezőleg, a túlságosan intenzív márkaépítés következményeként gyorsan a háttérbe szorítja.

De addig is: hajrá, koboldvadászat. A következő dobozod talán egy Starry Knight-ot rejt. Vagy csak egy újabb, kócos kis őrület, amibe beleszeretsz.

Related posts