Egy színésznő felbukkanása teljesen felborította a tőzsdei helyzetet: a hír hallatán egy részvény drámai emelkedésnek indult.


A "Sydney Sweeney Has Great (American Eagle) Jeans" elnevezésű kampány a vállalat eddigi legnagyobb léptékű marketingtámogatása, amelynek fókuszában az áll, hogy bemutassa a divat és a kényelem tökéletes összhangját. A célja, hogy felkeltse a fiatalok figyelmét, és hangsúlyozza, hogy az American Eagle farmerjei nem csupán stílusosak, hanem minden alkalomra ideális választás is. A kampány során Sydney Sweeney, a népszerű színésznő, nem csupán a termékek arcaként jelenik meg, hanem inspiráló példaképként is, aki a saját stílusával és hiteles személyiségével összekapcsolja a márkát a fiatal generációval.

újra kapcsolatot teremtsen a Z generációs vásárlókkal

A Reuters jelentése szerint...

Sydney Sweeney, a népszerű sorozatok, mint az Euphoria és a The White Lotus sztárja, most egy különleges farmerdzsekit és a róla elnevezett "The Sydney Jean" modellt mutatott be egy limitált kiadás keretein belül. A kampány nemcsak a divat világában, hanem a Las Vegas-i lenyűgöző 3D-s "Sphere" gömbön is feltűnik, ami tökéletesen tükrözi az American Eagle elköteleződését a fiatal generációk iránt. Ezzel a lépéssel a márka arra törekszik, hogy még inkább megerősítse pozícióját a fiatalok szívében.

Az együttműködés célja nem csak az ismertség növelése, hanem a forgalom élénkítése is, különösen abban az időszakban, amikor az amerikai kiskereskedelmi szektor gyengélkedik a visszafogott fogyasztás és a potenciálisan növekvő vámköltségek miatt.

A GlobalData ügyvezetője, Neil Saunders szerint a kampány

Az American Eagle törekvése, hogy megkülönböztesse magát és felhívja magára a figyelmet, egy izgalmas kihívás. A farmernadrágok reneszánsza miatt a márka számára teljesen érthető, hogy a marketingbe fektet be. Ez a lépés nemcsak a trendekhez való alkalmazkodást jelzi, hanem azt is, hogy a márka képes újraértelmezni a klasszikus divatot, hogy friss és vonzó élményt nyújtson a vásárlóknak.

Ez nem az első alkalom, hogy egy hírességgel való együttműködés drámai részvényemelkedést generál egy vállalat számára. Például 2020-ban a Crocs részvényei jelentős ugrást mutattak Justin Bieber közreműködésének eredményeként. Az American Eagle pedig már korábban is olyan neves személyiségekkel kollaborált, mint a teniszcsillag Coco Gauff vagy az Addams Family sorozatban népszerűvé vált Jenna Ortega.

A BMO Capital Markets elemzője, Simeon Siegel úgy véli, "ismert személyiségek segítségével sokkal gyorsabban lehet történetet mesélni, ezért is működnek jól a sportolói szponzorációk is."

A kampányt nemcsak a fogyasztók, hanem a kisbefektetők is figyelemmel kísérik. Az American Eagle részvényeit említették több népszerű befektetői fórumon, köztük a Redditen és a Stocktwitsen is. A LSEG adatai szerint a short pozíciók aránya a nyilvánosan forgalomban lévő részvényekhez képest 12,2%, ami az érdeklődés újabb indikátora a spekulatív befektetők körében.

A címlapkép egyedi illusztrációként szolgál. A kép forrása: Getty Images.

A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ

Related posts