Egészségesnek álcázott termékeket reklámoznak, miközben valójában veszélyes drogokat juttatnak el a fiatalokhoz – ez a Modern világ egyik aggasztó jelensége. A Mandiner cikkében bemutatják, hogyan csapják be a fiatalokat a megtévesztő hirdetések révén.


Haller József kutatásából kiderül, hogy a megtévesztésnek és a médiában megjelenő drogpropagandának radikális hatása van a kábítószer-használat növekedésére.

Haller József, a Drogkutató Intézet vezetője, legfrissebb kutatásában feltárta, hogy az egészségesnek tűnő reklámok mögött valójában félszintetikus kannabinoidokat népszerűsítenek. Az álcázott hirdetések és a médiában terjedő drogpropaganda szoros összefüggésben áll a kábítószerfogyasztás növekedésével, ami komoly aggodalomra ad okot.

Az elemzés bemutatja a HHC-vel kapcsolatos külföldi marketingkampányok hatásait is - az elismert szakember munkája ide kattintva olvasható el.

Related posts