Csikesz Erika, a tehetséges szakember, mostantól az Indamedia csapatát erősíti.


Csikesz Erika, aki korábban a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatójaként tevékenykedett, most új kihívás elé néz: az Indamedia tulajdonában lévő DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként folytatja pályafutását.

A szakmai életútja során kiemelkedő szerepet betöltő vezető, aki 2019 óta irányította a TV2 Csoport értékesítési tevékenységét, majd 2024 márciusától digitális igazgatói feladatokat is ellátott, több évtizedes tapasztalatával érkezik a DisplayNOW Zrt.-hez. Ez a vállalat, amely Magyarország egyik legjelentősebb digitális kiadójaként folyamatos növekedést mutatott az utóbbi időszakban, így megszilárdította helyét a piacon.

Az Indamedia csoport tagjaként működő DisplayNOW Zrt. széleskörű szolgáltatásokat kínál, amelyek sokfélesége kiemeli a piacon. A DN Sales House nem csupán rendezvények, hanem kiadói márkák értékesítésével is foglalkozik, olyan neves események révén, mint a We Love Budapest, az AI Summit, a DOGZ Fesztivál és az Automotive Summit. Média területén pedig a MediaFuture és a Media Regatta képviselik a cég portfólióját. Az általuk szervezett rendezvényeket a DisplayNow saját, tapasztalt rendezvényszervező csapata valósítja meg. Technológiai szempontból is kiemelkedő a cég, hiszen saját fejlesztéseik közé tartozik az IndaPlay streaming platform, ráadásul Magyarországon a Gemius AdOcean hirdetéskiszolgáló szoftver kizárólagos forgalmazója is.

A DisplayNOW Zrt. az Indamedia egyik kulcscége, amely az elmúlt években jelentős fejlődésen ment keresztül, felépítettük a rendezvényüzletágát, olyan regionálisan is jelentős események megvalósításával, mint az AI Summit Budapest, vagy a DOGZ Fesztivál, és a digitális térben is életre hívtunk új platformokat. Erika az egyik legkiválóbb kereskedelmi vezető a piacon, akivel már régóta szeretnénk együtt dolgozni. Az, hogy ez most megvalósul, hosszú hónapok előkészítő munkájának az eredménye

- mondta el Ziegler Gábor, az Indamedia vezérigazgató-társtulajdonosa.

Csikesz Erika 2005-ben a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Wirtschaftsuniversität Wien-ben végzett tanulmányai után gyakornokként, értékesítési munkatársként érkezett a TV2-höz, ahol 11 éven át különböző pozíciókat töltött be. Értékesítési igazgatónak először 2014-ben nevezték ki, ebben a pozíciójában a médiacsoport teljes hirdetési platformját felügyelte, nagyban hozzájárulva a TV2 sikereihez. 2016-ban a Sláger FM vezérigazgatója lett, majd 2019-ben tért vissza a TV2 Csoporthoz az értékesítési igazgatói posztra.

Related posts