Az élőszereplős Lilo és Stitch négy nap alatt lenyűgözte a közönséget, és túlszárnyalta Hófehérkét.

Egy hete debütált a mozikban A csillagkutya, és már most sikerült felülmúlnia az eredeti animációs film bevételét. A 2025-ös Hófehérke pedig még csak a távolban sejlik, messze lemaradva a sikerhez képest.
A múlt héten debütált a mozikban a Disney 2002-es klasszikus animációs filmjének, a Lilo és Stitch - A csillagkutyának élőszereplős adaptációja. Bár a kritikusok véleménye vegyes, a nézők körében a film népszerűsége töretlen, amit a jegypénztárak bevételei is tükröznek. A közönség úgy tűnik, hogy szívesen üdvözli a régi kedvenceket új köntösben.
A Rotten Tomatoeson jelenleg 68 százalékon áll az új Lilo és Stitch -film a kritikusok értékelése szerint, ami nem valami sok, hiszen az eredeti verzió 86 százalékot kapott. A nézőknek jobban tetszik, mivel összesítve 93 százalékra értékelték. Ez a jegybevételeken is meglátszik:
Igaz, ez Amerikában a Memorial Day (emlékezet napja) miatt egy háromnapos hétvége volt, de így is csak pár nap kellett, hogy meghaladja a 2002-es animációs film premierhétvégén összeszedett bevételét, ami 273,1 millió dollár volt.
A 2025-ös Lilo és Stitch nyitóhétvégi bevétele jelentősen túlszárnyalta a sok kritikát kapott idei Hófehérke teljesítményét, amely jelenleg körülbelül 205 millió dolláros bevételnél tart, miközben a gyártási költsége 270 millió dollárra rúgott. Ezzel szemben a csillagkutya filmje jó irányba halad a profit elérése felé: a gyártási költség 100 millió, míg a reklámra körülbelül újabb 100 millió dollárt költöttek. Mivel a mozik a jegybevétel felét megtartják, a világszerte elérendő 400 millió dolláros bevétel szükséges ahhoz, hogy a produkció nullszaldós legyen - és ehhez már meglehetősen közel jár.